سفارش تبلیغ
صبا ویژن

همسفر

چون خدا اراده کرد، نماد عشق را در زمین قرار دهد، زن را آفرید و چون خواست هستی، عشق را باور کند،

او رامادر قرار داد، مادرم روزت مبارک.

بانو جان روزت تو هم مبارک،صد روز به این روزا!!!!!!!!!!

 

 اگه با تاخیر اومدم وتبریک گفتم،شرمنده ...این هفته نبودم وحسابی درگیر.(تازه هدیه هم با تاخیر گرفتم...!!!!!)

خیلی خوشحالم و به خودم از طرف همه دوستانم تبریک عرض میکنم!!!خسته نباشی بانو!!!!

آخه مگه نمیدونین !!!!!!نمیدونین؟؟؟؟؟؟؟ ای بابا...

توی جشنواره ی سراسری نشریات کشور (دانشگاه شهید بهشتی)مقام سومی آوردم!!!آفرین

ممنون،ممنون...قابلی نداشت...پیشکش وجود مهربون شما...

چیکار کنیم خانما اینن دیگه!!!البته جاداره از سردبیر بسیار بسیار محترممونم تشکر کنم،

چون اگه حضور وکمکش وهمراهی همه بچه ها  نبود ،کسب این مقام کاری بس دشوار و جانفرسا میشد!!!!!!!!!! 

...چند روز دیرتر تبریکات ویژه ی بنده رو پذیرا باشین...

 در نگاه پر فروغت در آماقه سوکوتت تنها محبت را میبینم مهر تو در زره زره ی وجودم

رخنه کرده و حال به زیبا ترین و مقدس ترین واژه یعنی مادر قسم می خورم که دوستت دارم.

مادر عزیزم روزت مبارک .


ارسال شده در توسط زهره